CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Showing posts with label b2. Show all posts
Showing posts with label b2. Show all posts

Friday, 12 December 2008

When u lose in a card game to Ray..

EP: " show me what you've got ray!!"

Ray: *scratching his back* " no problem~"


The aftermath....

POON and Owned!!!!

Wednesday, 26 November 2008

Kau Buleh tu...!!!

" Knapa kau saja bulehkan?" : random quotes.





Wakil Super-Saiya b2.. Super Saiya ke-tujuh puluh ratus ..Alven


Attempt untuk teknik 'bergabung' tapi tidak berhasil...




Till Then,
aLiF-KuN


Assalammualaikum

Tuesday, 18 November 2008

Scone ganya~

Scone lagi~



Jetstream from behind


Test set wire


Scone at sunrise

EP breathing in his breakfast.. XD


Si Ben


Jetstream cockpit


Ford Focus di Parking lot ' The Hangar '


Ending this post with Moto si Naeym.


Till Then,
Assalammualaikum


aLiF-KuN

Monday, 17 November 2008

B2...budak chomel~

B2 punya giliran lagi kan mempost gambar~...since kami lagi punya turn untuk practical..

ngaleh yo~ ( ngaleh according to b2 punya standard~ XD)

Iatah kraja kami ne seharian..radio and nav practical..pusing2 knobs and check readings ganya..



Ane drang botswana, kana suruh mencheck localiser deviation, tapi si Pandai atu plang sampat tia kn ngajar kawannya..

tu ah..cua liat jarinya...cukup dah ah...kpala ganya nda giling2... tu tu tu..
(ps: pic ane paksa ku edit, kamu tau knapakn.. )


Ane..wakil wakil camera whore dari b2..untuk menentang calon dari b1 yang terdiri daripada awang ep, awg ray and awg ben.

anu sbalah kanan tu nda ku tau tu ah..anu bakas flight lama kali..nda kluar2..haha



Ane lecturer of the day, Norman Tilbury, ingat ku c net bgitau dlm blog durang ia ane Unik...awueh banar eh..b2 ja tau knapa ia unik..

salah satu keunikkannya..ia nda knal mua ku..ia sarcastic arah orang pulau..ia banyak cerita..

for me...honestly..(esehmen~)

ia ane lah lecturer paling chomel sekhali dhi Haaatiii ku~ XD



ane copy band tangga..vokalis c ben, main gong c alven, coreographer untuk menari c ray, harmonika c ep, & pemain biola c shar.


kami kepanasan dalam crew room di hangar baru..tapi Awg Ben, ntah kenapa ia kesajukan makai scarf..


Awg Ray, juga dikenali sebagai Upai Ray, pasrah mengira budget..



dan kelas kami abis time kan malam...mun indung ku tau..marah dah ia ne..kana kurung rumah dah kali eh~


dan saya ahiri posting saya dengan album cover dari band tangga b2... yang bertajuk
" Maturity+Experience= Natural, nda? "