CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, 17 November 2008

B2...budak chomel~

B2 punya giliran lagi kan mempost gambar~...since kami lagi punya turn untuk practical..

ngaleh yo~ ( ngaleh according to b2 punya standard~ XD)

Iatah kraja kami ne seharian..radio and nav practical..pusing2 knobs and check readings ganya..



Ane drang botswana, kana suruh mencheck localiser deviation, tapi si Pandai atu plang sampat tia kn ngajar kawannya..

tu ah..cua liat jarinya...cukup dah ah...kpala ganya nda giling2... tu tu tu..
(ps: pic ane paksa ku edit, kamu tau knapakn.. )


Ane..wakil wakil camera whore dari b2..untuk menentang calon dari b1 yang terdiri daripada awang ep, awg ray and awg ben.

anu sbalah kanan tu nda ku tau tu ah..anu bakas flight lama kali..nda kluar2..haha



Ane lecturer of the day, Norman Tilbury, ingat ku c net bgitau dlm blog durang ia ane Unik...awueh banar eh..b2 ja tau knapa ia unik..

salah satu keunikkannya..ia nda knal mua ku..ia sarcastic arah orang pulau..ia banyak cerita..

for me...honestly..(esehmen~)

ia ane lah lecturer paling chomel sekhali dhi Haaatiii ku~ XD



ane copy band tangga..vokalis c ben, main gong c alven, coreographer untuk menari c ray, harmonika c ep, & pemain biola c shar.


kami kepanasan dalam crew room di hangar baru..tapi Awg Ben, ntah kenapa ia kesajukan makai scarf..


Awg Ray, juga dikenali sebagai Upai Ray, pasrah mengira budget..



dan kelas kami abis time kan malam...mun indung ku tau..marah dah ia ne..kana kurung rumah dah kali eh~


dan saya ahiri posting saya dengan album cover dari band tangga b2... yang bertajuk
" Maturity+Experience= Natural, nda? "

Saturday, 15 November 2008

Mixed random pusting haha...

Saya sudah menang! Saya menang moootttoooo...!!!! Terima kasih KICK!!!

Awg Naem majak main kreta kuntrul haiyaa...

Mua2 urg kecewa nda ampit main kreta kuntrul hehe...

Nda tau...

Oh nampaknya Awg Naem alum branti main kreta kuntrul (di tabuk urg hampa nda kana suruh main ulih c Naem)

Kumpulan radikal AST di ketuai oleh Rudi Al-Maunah

Pendaftaran bagi khidmat berkhatan di buka sekarang. Call Mudim Azam atau emel khatanpro@hospitalast.comb

Usul c Sur setelah selamat di khatankan hahaha.... (jgn marah Surrr)

Saturday, 8 November 2008

Cbox

Cbox is up and running once again...

please mind your own language and stop be an immature child..

A word of warning:

Anyone whom i find their cbox post is unappropriate, will be deleted and be his I.P address will be blocked, temporarily or permanently, depending on how severe it is.
Applies to all including the ACES.




PS: also changed the song to Future Engineers, if you have any objections regarding the song, please do voice out.




aces25

Tuesday, 4 November 2008

Hangar AST(Air Service Training) baruuu...

Hohoho... AST ada hangar baru!! Rudi & Ahm Bin masuk2 curi

Corridor ke klas + Cool Room(Bilik sajuk dalam inglis bilik rehat dalam B.Melayu)

Atap hangar

One of the classroom. Canggihh...

C Ahm Bin hilang! (ngurat maci x hehe..)

Arh tempat practical

Dapan engin matuka c Naem! Wahaha...

Boyband multi racial

Pkir ngurat maci, pat Jetstream panya c Ahm Bin

Naem setelah tamat kursus ngusai kreta mangkuk mengambil gmbar kenangan :)

Group legend paling bising dlm klas... Haiyaaa...

Masih biskita ingat Awg Rudi? Yang sahur mkn pisang + minum susu? Side effectnya masih ada hingga hari ini. Kesiaannn...

Globe Teen Award Ahm Bin

Luasss...

Bakal2 B1

Dalam Cessena(lurus kh ejaannya?)

Demonstrasi Awg Naem cemana kan senyum dalam kapal

Helikopter zaman nini2 dahulu

Cana usulnya mun enjin penambang d Kg Ayer cani??!!

Rudi dgn gaya yg tersendiri

"Apa kan ni Sur?" kata Ahm Bin. Sur "Ahh??"

Sur dgn Mr Campbell lecturer B1

Awg Naem nda mau2 begambar sama lecture. Pemajal hantappp...

B1 rehat time + Ray B2

Kumpulan yg di beri nama nttaaahhh...

B2 rehat time

Azam & Naem ngambil angin

Klas kami hampir control tower

Err... Nda ku tau nih tu

Keluarga bahagia haha~

Ntah sapakh yg ngajar durng main poker

Balik time!

Bas No 57, return ticket 2.50, seminggu megaride 6.25, sebulan megaride 24

Chill...

Monday, 3 November 2008

Autumn in Perth(macam winter daa...)

Padang beais pas d mlm -2 degree celcius

Rumput pun jadi macam cacing putih. Eee... ps bukan kakiku tu hehe..

Aik? Kulam pun baku. Err... nda bulih ice skating ni atasnya nda taguh!

Sajuk2 pun nada jua snow. Apa macam mau bikin?